Konu
R10 da sorun mu var?
15-03-2021, 18:11:42
#1
Samedreis
Arkadaşlar mesaj yazarken konu açarken veya birinin konusuna yazarken klavye kapanıyor silerken yazıyı veya boşluk bırakırken sizde de öyle mi çok büyük ve sinir bozucu bir sorun