• 14-03-2021, 00:08:41
    #1
    Merhabalar, şimdi üniversite emailim ile kayıt olursam sanırım sınırsız alanım oluyor fakat üniversitenin benim kişisel dosyalarıma erişme şansı var mı ve üniversiteden mezun olunca mail devre dışı kalırsa vs drive ne olacak? Birinden almaya da sıcak bakmıyorum forumdan kişisel verilerin güvenliği açısından. Siz ne düşünüyorsunuz? En temizi nedir bu işin?
  • 14-03-2021, 00:10:04
    #2
    Ben birinden aldim 7 ay sonra dosyalar bi anda uçtu bulamadım, şuan mecbur 100gb lik yıllık aldık öyle devam ediyor aman dikkat birinden almanızı tavsiye etmem.
  • 14-03-2021, 00:10:56
    #3
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben birinden aldim 7 ay sonra dosyalar bi anda uçtu bulamadım, şuan mecbur 100gb lik yıllık aldık öyle devam ediyor aman dikkat birinden almanızı tavsiye etmem.
    Yok hocam asla almam da yani ne bileyim ya ne yapacağımı şaşırdım gerçekten her şeyimi depolamak istiyorum çünkü
  • 14-03-2021, 00:17:38
    #4
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam asla almam da yani ne bileyim ya ne yapacağımı şaşırdım gerçekten her şeyimi depolamak istiyorum çünkü
    hocam ben üniden mezun olalı 6 yıl oldu mailim aktif kulanıyorum ve onedrive hesabı ile 5tb depolama veriyorlar kendi üninle bi konuş email i kapatırlarmı bilmem
  • 14-03-2021, 01:27:50
    #5
    Çat diye kapatıyorlar. Kesinlikle ücretini ödeyerek almanızı öneririm