Merhabalar, şimdi üniversite emailim ile kayıt olursam sanırım sınırsız alanım oluyor fakat üniversitenin benim kişisel dosyalarıma erişme şansı var mı ve üniversiteden mezun olunca mail devre dışı kalırsa vs drive ne olacak? Birinden almaya da sıcak bakmıyorum forumdan kişisel verilerin güvenliği açısından. Siz ne düşünüyorsunuz? En temizi nedir bu işin?