• 10-03-2021, 15:29:10
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Yaptığınız işlerde şirket iseniz +kdv değilseniz sonradan banka hesabınız inceleme sonrası yüklü ceza alma sebebiyle yine devlete vereceğiniz ödeme için sorun müşterinizle kdv sorunu (fatura istemiyorum, vs) sorunu yaşıyor musunuz?

  • 10-03-2021, 15:32:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Hocam ben fatura istemiyorum, son oluru ne olur?"

    cümlesini her gün duyuyorum Tahsin Abi sonunda da KDV dahil fiyat olarak biraz daha aşağıya düşüyorum ama bu da beni zarara uğratıyor.
  • 10-03-2021, 15:35:13
    #3
    Müşteri fatura istemese de ben faturayı kesiyorum yapacak bir şey yok
  • 10-03-2021, 15:35:49
    #4
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız işlerde şirket iseniz +kdv değilseniz sonradan banka hesabınız inceleme sonrası yüklü ceza alma sebebiyle yine devlete vereceğiniz ödeme için sorun müşterinizle kdv sorunu (fatura istemiyorum, vs) sorunu yaşıyor musunuz?

    Maalesef çok fazla yaşıyorum. Üstelik kurumsal şirketler bunu yapıyor. Kdv vermesek ne kadar olur diyen de çok.
  • 10-03-2021, 15:36:06
    #5
    Fatura istemiyorum cümlesini çoğu müşteri deniyor. Ancak hizmet fiyatlarıma kdv ücreti dahil olduğu için fiyatın değişmeyeceğini ve faturanın yasal zorunluluk olduğunu belirtiyorum.
  • 10-03-2021, 15:36:12
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız işlerde şirket iseniz +kdv değilseniz sonradan banka hesabınız inceleme sonrası yüklü ceza alma sebebiyle yine devlete vereceğiniz ödeme için sorun müşterinizle kdv sorunu (fatura istemiyorum, vs) sorunu yaşıyor musunuz?

    Bu ülkede yaşıyorsan sorun yaşamaman imkansız .KDV'yi millet cebine giren para olarak görüyor .
  • 10-03-2021, 16:26:57
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkede yaşıyorsan sorun yaşamaman imkansız .KDV'yi millet cebine giren para olarak görüyor .
    Artık insanımızın vergi cenneti ülkemizde yaşadığını kabullenmesi lazım (: en azından +kdv cümlesi ben zaten almıyorum, develte gidiyor, firmaysan da zaten otomatik olarak kdv indirimi olarak sana dönüyor mantıgını kavraması lazım.