Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkede yaşıyorsan sorun yaşamaman imkansız .KDV'yi millet cebine giren para olarak görüyor .
Artık insanımızın vergi cenneti ülkemizde yaşadığını kabullenmesi lazım (: en azından +kdv cümlesi ben zaten almıyorum, develte gidiyor, firmaysan da zaten otomatik olarak kdv indirimi olarak sana dönüyor mantıgını kavraması lazım.