• 08-03-2021, 15:51:20
    #1
    Merhaba yarın mahkemem var 4 sene önce isim tescil hesabımın şifresi kırılmış ve yurtdışına transfer edilmek istenmişti. Mahkemeye yazılı ifade ile bu logların istenmesini talep edeceğim ama yarın da kendim evrak olarak sunmak istiyorum. İsim tescil panelinden bu loglara yada hareket dökümüne nasıl ulaşabilirim. Destek talebi açmadan.
  • 08-03-2021, 15:54:24
    #2
    https://www.isimtescil.net/bilgibank...el-log-kaytlar

    Buradaki adımlardan sonuç alabiliyor musunuz?
  • 08-03-2021, 15:56:35
    #3
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba yarın mahkemem var 4 sene önce isim tescil hesabımın şifresi kırılmış ve yurtdışına transfer edilmek istenmişti. Mahkemeye yazılı ifade ile bu logların istenmesini talep edeceğim ama yarın da kendim evrak olarak sunmak istiyorum. İsim tescil panelinden bu loglara yada hareket dökümüne nasıl ulaşabilirim. Destek talebi açmadan.
    Mahkeme böyle bir talebinizi dinlemeyecek hatta sizi duymamazlığa gelecektir.
    Davanın çok detaylı olduğunu ancak bir bilirkişi atanırsa, bu bilirkişinin işlem loglarını incelerse suçsuz olduğunuzu kanıtlayabileceğinizi, Bilir kişi atamasının yasal hakkınız olduğunu ifade edin. Eğer sizi hakim dinlemez ve suçlu muamelesi yaparsa, ilgili bir üst mahkemeye reddi hakim talebinde bulunun. Sonrasında sizi suçlu olarak değil birey olarak görecek ve taleplerinizi gerçekten dinleyecektir.
    Bu anlattığım olaylar farklı bir konu da bizzat şahsım olarak yaşadım. Maalesef, sanık sıfatındaysanız hakim ve savcılar size karşı hep olumsuz umursamaz bir tavır ile davranıyor.
  • 08-03-2021, 15:57:04
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.isimtescil.net/bilgibank...el-log-kaytlar

    Buradaki adımlardan sonuç alabiliyor musunuz?
    Şu an 1 hizmetim olmadığı için paneli açmıyor tıklayınca.
  • 08-03-2021, 15:59:10
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkeme böyle bir talebinizi dinlemeyecek hatta sizi duymamazlığa gelecektir.
    Davanın çok detaylı olduğunu ancak bir bilirkişi atanırsa, bu bilirkişinin işlem loglarını incelerse suçsuz olduğunuzu kanıtlayabileceğinizi, Bilir kişi atamasının yasal hakkınız olduğunu ifade edin. Eğer sizi hakim dinlemez ve suçlu muamelesi yaparsa, ilgili bir üst mahkemeye reddi hakim talebinde bulunun. Sonrasında sizi suçlu olarak değil birey olarak görecek ve taleplerinizi gerçekten dinleyecektir.
    Bu anlattığım olaylar farklı bir konu da bizzat şahsım olarak yaşadım. Maalesef, sanık sıfatındaysanız hakim ve savcılar size karşı hep olumsuz umursamaz bir tavır ile davranıyor.
    Avukatımla gidiyoruz (baldızım) 5 sayfa yazılı savunma hazırlamış, her detaya girmiş, isim tescil loglarının istenmesini de eklemiş yazılı savunmaya, birşey çıkacağını sanmıyoruz ama uzamasın diye önden delil olarak biz sunalım istedik fakat isimtescil her zamanki gibi arıza...