Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahkeme böyle bir talebinizi dinlemeyecek hatta sizi duymamazlığa gelecektir.
Davanın çok detaylı olduğunu ancak bir bilirkişi atanırsa, bu bilirkişinin işlem loglarını incelerse suçsuz olduğunuzu kanıtlayabileceğinizi, Bilir kişi atamasının yasal hakkınız olduğunu ifade edin. Eğer sizi hakim dinlemez ve suçlu muamelesi yaparsa, ilgili bir üst mahkemeye reddi hakim talebinde bulunun. Sonrasında sizi suçlu olarak değil birey olarak görecek ve taleplerinizi gerçekten dinleyecektir.
Bu anlattığım olaylar farklı bir konu da bizzat şahsım olarak yaşadım. Maalesef, sanık sıfatındaysanız hakim ve savcılar size karşı hep olumsuz umursamaz bir tavır ile davranıyor.
Avukatımla gidiyoruz (baldızım) 5 sayfa yazılı savunma hazırlamış, her detaya girmiş, isim tescil loglarının istenmesini de eklemiş yazılı savunmaya, birşey çıkacağını sanmıyoruz ama uzamasın diye önden delil olarak biz sunalım istedik fakat isimtescil her zamanki gibi arıza...