• 06-03-2021, 12:04:51
    #1

    Düşüncelerinizi iyi yada kötü olarak yazabilirsiniz. Eğer kötü geliyorsa eksiklerimi söylemeniz benim için önemlidir.
  • 06-03-2021, 12:07:29
    #2
    Sol tarafa haraketli olarak beğenme simgesi koymuşsunuz. Benzerini sağ tarafa kişi isteği simgesi olanı koyarsanız daha güzel durur. Onun dışında gayet hoş ve güzel
  • 06-03-2021, 12:07:34
    #3
    Logodan ziyade banner gibi duruyor. Logo olarak kullanılmaz ama reklam vermek için güzel olmuş
  • 06-03-2021, 12:07:50
    #4
    Logo nerde yazıya efekt var
  • 06-03-2021, 12:08:44
    #5
    Logo değil de banner desek daha doğru olur. Benim hoşuma gitti @stairwaytohvn; hocama katılıyorum
  • 06-03-2021, 12:09:19
    #6
    stairwaytohvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol tarafa haraketli olarak beğenme simgesi koymuşsunuz. Benzerini sağ tarafa kişi isteği simgesi olanı koyarsanız daha güzel durur. Onun dışında gayet hoş ve güzel
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, diğer tarafada ekliyorum hem simetri açısından daha hoş olur.
  • 06-03-2021, 12:13:31
    #7
    Güzel hocam
  • 06-03-2021, 12:14:19
    #8
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam
    Teşekkür ederim hocam
  • 06-03-2021, 12:15:05
    #9
    Logoya gitmez ama reklam banneri gibi ise biraz daha geliştirilebilir sanki çerçeve mi olur başka birşey mi bir yavanlık var ama