stairwaytohvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sol tarafa haraketli olarak beğenme simgesi koymuşsunuz. Benzerini sağ tarafa kişi isteği simgesi olanı koyarsanız daha güzel durur. Onun dışında gayet hoş ve güzel
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, diğer tarafada ekliyorum hem simetri açısından daha hoş olur.