• 05-03-2021, 01:20:23
    #1
    Bu özellik R10'a gelse çok güzel olmaz mı?
    Yani burası sadece bilişim forumu değil, insanlar kişisel problemlerinin çözümünü de burada arıyor bazen. Araba tavsiyesi-hediye tavsiyesi vs gibi konular oluyor.

    Bazen insanlar derdini yazıyor, onlara gelen cevapları okurken düşünüyorum ulan bende paylaşayım. Akıl akıldan üstündür.
    Ama ticari kimliğimiz zarar görecek diye paylaşamıyoruz.
  • 05-03-2021, 01:27:17
    #2
    Adı da şey olsun: r10soruyor
  • 05-03-2021, 01:33:33
    #3
    Esaslı olmanın neden ticari kimliğinize zarar getirebileceğini düşünüyorsunuz ki?
  • 05-03-2021, 01:34:40
    #4
    Olay çok farklı yerlere gider, evet vakit geçirmek için ve hit için gayet ideal bir fikir lakin bir kasap dükkanında el işi ,dantel satmaya benzer.
  • 05-03-2021, 01:35:52
    #5
    Bu gelirse işleyiş biraz değişir. Bunun yerine ticari üyelere kişisel bir profil verilip (ticari konu açması yasak) o profil üzerinden bu tarz paylaşımlar yapabilir. Şahsi fikrim bu yönde
  • 05-03-2021, 01:56:13
    #6
    Asyneuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esaslı olmanın neden ticari kimliğinize zarar getirebileceğini düşünüyorsunuz ki?
    Farklı yönlere çekmeyelim lütfen.

    Ticari kimliğinde daha kurumsal olmak zorundasın. Arkadaş-dost kimliğinde farklı.
    Bu tarz konularda kurumsallığı korumak zor oluyor.
    Artık müşteriler sadece ticaret geçmişinize değil, açtığınız konuları da inceliyor.
    Maksat kurumsallığı korumak