Bu özellik R10'a gelse çok güzel olmaz mı?
Yani burası sadece bilişim forumu değil, insanlar kişisel problemlerinin çözümünü de burada arıyor bazen. Araba tavsiyesi-hediye tavsiyesi vs gibi konular oluyor.

Bazen insanlar derdini yazıyor, onlara gelen cevapları okurken düşünüyorum ulan bende paylaşayım. Akıl akıldan üstündür.
Ama ticari kimliğimiz zarar görecek diye paylaşamıyoruz.