• 04-03-2021, 14:02:24
    #1
    Sabah saat 09:00 itibari ile BTK iletişim numarasını aramaktayım 80 den fazla aradım 1 kere bağlanabildim o sıradada oradan oraya aktarırken telefonu kapattılar.
    Kafayı yemek üzereyim gerçekten, bu kuruma nasıl ulaşıyoruz bir yöntemi falan mı var acaba artık o hale geldim ki durumu kişisel algılamaya başladım. Daha önce bu durumu yaşayanlar varsa bilgilendirirse çok sevinirim.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 5 Beğeni
      Her tuşladığınız sayı geri güvenliğe çıkıyor.

      Ve o muhteşem iletişim: “İfeniiiimmm, kimse yok ağbeyy mesai bitti”
  • 04-03-2021, 14:03:44
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Reveloper
    Her tuşladığınız sayı geri güvenliğe çıkıyor.

    Ve o muhteşem iletişim: “İfeniiiimmm, kimse yok ağbeyy mesai bitti”
  • 04-03-2021, 14:06:01
    #3
    Merhaba,

    BTK ozelinde bilemem de, hangi kamu kurulusuna ulasilabiliyor ki telefon uzerinden? Turkiye' nin en buyuk problemlerinden birisi.
  • 04-03-2021, 14:07:26
    #4
    Şikayet amaçlı ulaşmaya çalışıyorsanız buradan şikayet oluşturabilirsiniz: https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/
  • 04-03-2021, 14:11:17
    #5
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her tuşladığınız sayı geri güvenliğe çıkıyor.

    Ve o muhteşem iletişim: “İfeniiiimmm, kimse yok ağbeyy mesai bitti”
    Dııııt Dııııt sesinden okadar sıkıldım ki hocam artık o muhteşem iletişime bile hasret kaldım kimse açmıyor ki 😂
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    BTK ozelinde bilemem de, hangi kamu kurulusuna ulasilabiliyor ki telefon uzerinden? Turkiye' nin en buyuk problemlerinden birisi.
    Tabii ki diğer kurumlar da pek farklı sayılmaz aslında hocam ama BTK ayrı bir garip ya Allah kimseyi düşürmesin ☺


    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet amaçlı ulaşmaya çalışıyorsanız buradan şikayet oluşturabilirsiniz: https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/
    Teşekkür ediyorum hocam ama malesef şikayet için değil ya
    sanırım şikayet için ulaşmaya çalışıyor olsaydım şimdiye çoktaan vazgeçmiştim şikayetten falan 😂
  • 04-03-2021, 14:12:11
    #6
    ben de web sitelerine ulaşamıyorum şu anda.
  • 04-03-2021, 14:12:55
    #7


    az önce iletişim bilgisi için siteye girdim bu hatayı aldım. Ayrıca 0312 kodlu ankara hattı da meşgul çalıyor. İstanbul ise çalışıyor fakat btk işim olmadığı için meşgul etmek istemedim

    Çözüm olarak başka bölge müdürlükleri arayıp oradan destek alın. Eğer ki yine ulaşamıyorsanız. Telefonda aradığınız telefon numarasının görseli ile twitter üzerinden paylaşımda bulunun. Belki BTK sosyal medya departmanı varsa oradan birisi sizi arayabilir.
  • 04-03-2021, 14:13:30
    #8
    Haydi geçmiş olsun websitesi de gitti 😂
  • 04-03-2021, 14:23:49
    #9
    Sakuragi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    az önce iletişim bilgisi için siteye girdim bu hatayı aldım. Ayrıca 0312 kodlu ankara hattı da meşgul çalıyor. İstanbul ise çalışıyor fakat btk işim olmadığı için meşgul etmek istemedim

    Çözüm olarak başka bölge müdürlükleri arayıp oradan destek alın. Eğer ki yine ulaşamıyorsanız. Telefonda aradığınız telefon numarasının görseli ile twitter üzerinden paylaşımda bulunun. Belki BTK sosyal medya departmanı varsa oradan birisi sizi arayabilir.
    İstanbulu aradım hocam fakat oda Ankara’yı aramamı söyledi muhtemelen nereyi ararsam arayayım oraya yönlendirecek gibi.