Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her tuşladığınız sayı geri güvenliğe çıkıyor.

Ve o muhteşem iletişim: “İfeniiiimmm, kimse yok ağbeyy mesai bitti”
Dııııt Dııııt sesinden okadar sıkıldım ki hocam artık o muhteşem iletişime bile hasret kaldım kimse açmıyor ki 😂
oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

BTK ozelinde bilemem de, hangi kamu kurulusuna ulasilabiliyor ki telefon uzerinden? Turkiye' nin en buyuk problemlerinden birisi.
Tabii ki diğer kurumlar da pek farklı sayılmaz aslında hocam ama BTK ayrı bir garip ya Allah kimseyi düşürmesin ☺


Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet amaçlı ulaşmaya çalışıyorsanız buradan şikayet oluşturabilirsiniz: https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/
Teşekkür ediyorum hocam ama malesef şikayet için değil ya
sanırım şikayet için ulaşmaya çalışıyor olsaydım şimdiye çoktaan vazgeçmiştim şikayetten falan 😂