Arkadaşlar gereksiz bir konu belki ama Altın bileziklerde taksit seçeneğimiz oluyor mu ? ( satın almada)
3000 tl civarında geneli.
netten baktım da 2019'da bir haber var güncel bir haber bulamadım,
kuyumcu arkadaşlar varsa daha doğru bilgi alabilirim diye düşündüm.
Altın'da taksit olur mu ?
9
●105
- 03-03-2021, 21:33:26oluyor hocam 5 taksit ama normalden 300-400 lira daha fazla işçilik alıyorlar.
- 03-03-2021, 21:35:07hocam 8 taksit falan oluyor mu en az 5 mi ?GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal kuyumcudan düşünüyorduk.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-03-2021, 21:37:40Bilezikte var, 8 idi 6 ya düştü. Gram, kart vb yok biliyorum, sadece tek çekim yapabilirsiniz.Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2021, 21:39:25Düşmüşken yaza hazırlık yapalım dedikkucuklerbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir kısım nakit kalanı da 8-6 artık ne olursa ( tabi olursa
)yapıp alacağız bir tane çok teşekkürler.
- 03-03-2021, 21:39:31Üyeliği durdurulduÇeyrekte vermezler kartla hocam.adnanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2021, 21:42:39Evet hocam bende bilmiyordum kartla alırım diye nakitte çekmemiştim tek çekim bile vermedilerramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir kısım nakit kalanı da 8-6 artık ne olursa ( tabi olursa