• 03-03-2021, 21:32:36
    #1
    Arkadaşlar gereksiz bir konu belki ama Altın bileziklerde taksit seçeneğimiz oluyor mu ? ( satın almada)
    3000 tl civarında geneli.

    netten baktım da 2019'da bir haber var güncel bir haber bulamadım,
    kuyumcu arkadaşlar varsa daha doğru bilgi alabilirim diye düşündüm.
  • 03-03-2021, 21:33:26
    #2
    oluyor hocam 5 taksit ama normalden 300-400 lira daha fazla işçilik alıyorlar.
  • 03-03-2021, 21:34:08
    #3
    Nereden aldığınıza göre değişir. İnternette aldığımda hep taksitli aldım. Taksit sayısı alacağınız yerin anlaşmalarına göre değişiyor.
  • 03-03-2021, 21:34:42
    #4
    Ben geçenlerde birkaç tane çeyrek alacaktım kredi kartı ile bile vermediler 3-4 kuyumcu hepsi aynı şekilde nakit aldım.
  • 03-03-2021, 21:35:07
    #5
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oluyor hocam 5 taksit ama normalden 300-400 lira daha fazla işçilik alıyorlar.
    hocam 8 taksit falan oluyor mu en az 5 mi ?

    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereden aldığınıza göre değişir. İnternette aldığımda hep taksitli aldım. Taksit sayısı alacağınız yerin anlaşmalarına göre değişiyor.
    Normal kuyumcudan düşünüyorduk.
  • 03-03-2021, 21:37:40
    #6
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar gereksiz bir konu belki ama Altın bileziklerde taksit seçeneğimiz oluyor mu ? ( satın almada)
    3000 tl civarında geneli.

    netten baktım da 2019'da bir haber var güncel bir haber bulamadım,
    kuyumcu arkadaşlar varsa daha doğru bilgi alabilirim diye düşündüm.
    Bilezikte var, 8 idi 6 ya düştü. Gram, kart vb yok biliyorum, sadece tek çekim yapabilirsiniz.
  • 03-03-2021, 21:39:25
    #7
    kucuklerbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilezikte var, 8 idi 6 ya düştü. Gram, kart vb yok biliyorum, sadece tek çekim yapabilirsiniz.
    Düşmüşken yaza hazırlık yapalım dedik bir kısım nakit kalanı da 8-6 artık ne olursa ( tabi olursa )yapıp alacağız bir tane çok teşekkürler.
  • 03-03-2021, 21:39:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    adnanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben geçenlerde birkaç tane çeyrek alacaktım kredi kartı ile bile vermediler 3-4 kuyumcu hepsi aynı şekilde nakit aldım.
    Çeyrekte vermezler kartla hocam.
  • 03-03-2021, 21:42:39
    #9
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çeyrekte vermezler kartla hocam.
    Evet hocam bende bilmiyordum kartla alırım diye nakitte çekmemiştim tek çekim bile vermediler