Arkadaşlar gereksiz bir konu belki ama Altın bileziklerde taksit seçeneğimiz oluyor mu ? ( satın almada)
3000 tl civarında geneli.
netten baktım da 2019'da bir haber var güncel bir haber bulamadım,
kuyumcu arkadaşlar varsa daha doğru bilgi alabilirim diye düşündüm.
Bilezikte var, 8 idi 6 ya düştü. Gram, kart vb yok biliyorum, sadece tek çekim yapabilirsiniz.