• 03-03-2021, 19:26:19
    #1
    Merhaba resmi olarak satış yaptığımız bir sitemiz var, orada sepete - değer girilebiliyormuş, sepete eksi değer girerek sepet tutarını düşürüp 0,53 kuruşa 350 tllik ürün almışlar, ürün bedeli belli sonra da bize açığınız var diye mesaj atmışlar, sorum şu, bu yaptıkları suç değil mi sistemin açığından yararlanıp, bunu yapmaları.. Ben bunlar hakkında suç duyurusunda bulunabilir miyim ?
  • 03-03-2021, 19:28:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Suç duyurusunu bilemem de siparişi iptal edebilirsiniz.
    Sistemden kaynaklı sorunlardan dolayı siparişi iptal etme hakkınız var.

    Sisteminizi güncellemenizi öneririm. 3 - 5 kuruşluk e-ticaret sistemleri ile uğraşmayın derim.
  • 03-03-2021, 19:28:48
    #3
    AENMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suç duyurusunu bilemem de siparişi iptal edebilirsiniz.
    Sistemden kaynaklı sorunlardan dolayı siparişi iptal etme hakkınız var.

    Sisteminizi güncellemenizi öneririm. 3 - 5 kuruşluk e-ticaret sistemleri ile uğraşmayın derim.
    Ürün dijital ürün ve kodu kulandıalr.
  • 03-03-2021, 19:29:41
    #4
    Teşekkür etmeniz lazim hocam ne suc duyurusu :-)
  • 03-03-2021, 19:30:23
    #5
    ürünü yolladiniz mi hocam ama ? yoksa hatayi size bildirdiler mi sadece
  • 03-03-2021, 19:31:18
    #6
    Adamlar açığınızı size bildirmiş hediye falan vermeniz gerek bence. 350 lirayla ucuz yırtmışsınız. Çok daha büyük olabilirdi zararınız.
  • 03-03-2021, 19:32:36
    #7
    Alıntı
    "açığınız var diye mesaj atmışlar"
    Bu mesajı kanıt olarak kullanabilirsiniz.
  • 03-03-2021, 19:32:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sitenizin ismi nedir hocam
  • 03-03-2021, 19:33:17
    #9
    Suctur. Onlari delillerle birlikte mahkemeye verebilirsiniz.
    Fakat diger taraftan da boyle bir acigi olan bir e-ticaret sistemini de ifsaa edin ki kullananlar dikat etsin, acigi kapatsin.