Merhaba resmi olarak satış yaptığımız bir sitemiz var, orada sepete - değer girilebiliyormuş, sepete eksi değer girerek sepet tutarını düşürüp 0,53 kuruşa 350 tllik ürün almışlar, ürün bedeli belli sonra da bize açığınız var diye mesaj atmışlar, sorum şu, bu yaptıkları suç değil mi sistemin açığından yararlanıp, bunu yapmaları.. Ben bunlar hakkında suç duyurusunda bulunabilir miyim ?