• 02-03-2021, 19:02:17
    #1
    Arkadaşlar Türk net'e başvurdum geçen hafta internet için ama sürekli Türk Telekom u bekliyoruz diyor anlamadığım alt yapı var boş port var ama neden gelmiyorlar?

    Kimseye de ulaşamıyorum sürekli müşteri hizmetleri bekliceksiniz diyor delirmemek elde değil!

  • 02-03-2021, 19:06:01
    #2
    Hocam bu konuda Türknete hep üzülüyorum ... Başkasının altyapısında hizmet vermek her daim sorun... O yüzden bence tamamen bir idda olarak diyebilirim ki taş koyuyorlar önlerine ...