Arkadaşlar Türk net'e başvurdum geçen hafta internet için ama sürekli Türk Telekom u bekliyoruz diyor anlamadığım alt yapı var boş port var ama neden gelmiyorlar?

Kimseye de ulaşamıyorum sürekli müşteri hizmetleri bekliceksiniz diyor delirmemek elde değil!