Annem 51 yaşında daha önce SGK li bir işte çalışmadığı için hiç SGK girişi yok...annemin emekli olması için herhangi iş yerinde 1 ay SGK li çalıştırıp sonra işten alıp malum annem hasta daha sonra eksik günlerini ücreti ile ödersem emekli olur mu
Teşekkürler şimdiden
Sgk Toplu Prim Ödeme Var mı?
3
●65
- 27-02-2021, 20:26:03Ssk da toplu ödeme gibi bir sistem yok. Yani gün satın alamazsınız.Vyslsny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle