• 27-02-2021, 20:24:24
    #1
    Annem 51 yaşında daha önce SGK li bir işte çalışmadığı için hiç SGK girişi yok...annemin emekli olması için herhangi iş yerinde 1 ay SGK li çalıştırıp sonra işten alıp malum annem hasta daha sonra eksik günlerini ücreti ile ödersem emekli olur mu

    Teşekkürler şimdiden
  • 27-02-2021, 20:26:03
    #2
    Kurumsal PLUS
    Vyslsny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annem 51 yaşında daha önce SGK li bir işte çalışmadığı için hiç SGK girişi yok...annemin emekli olması için herhangi iş yerinde 1 ay SGK li çalıştırıp sonra işten alıp malum annem hasta daha sonra eksik günlerini ücreti ile ödersem emekli olur mu

    Teşekkürler şimdiden
    Ssk da toplu ödeme gibi bir sistem yok. Yani gün satın alamazsınız.
  • 27-02-2021, 20:26:31
    #3
    izninizle konuyu takipteyim
  • 27-02-2021, 20:32:59
    #4
    onu yapamıyorsunuz sanırım ama bir bes ayarlayabilirsiniz