Annem 51 yaşında daha önce SGK li bir işte çalışmadığı için hiç SGK girişi yok...annemin emekli olması için herhangi iş yerinde 1 ay SGK li çalıştırıp sonra işten alıp malum annem hasta daha sonra eksik günlerini ücreti ile ödersem emekli olur mu

Teşekkürler şimdiden