Herkes WAT ve Greencard öneriyor. Ben bir bakayım WAT'a öncelikle. Bu Greencard olayındada inşAllah dolandırılmam. Çok olumsuz yorumlar vardı internette.
Wat için ünversitenin 1.2.3. sınıflarından olman lazım ve kayıtlar şuan mart ayında bitiyor galiba. Ücretide 2500-3000$ civarı + uçak bileti vize felan derken 3500-3800$ civarı ancak paranı çok rahat çalışırım ben orda diyorsan çıkarırsın.
Greencardda bir dolandırma yok youtubedan izleyip kendin başvurucaksın tabi süresi geçti seneye ekimde başlıyor aralıkta bitiyor kayıdı. Zaten Greencard'ın Türkiye'de çıkma ihtimali %1lerden daha düşük %0,05-0,1 arasında. 1500 kişi alıyorlar 100bin + başvuru var.