CemKorkmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başvuru ücretsiz ekimde açılıyor kendi web sitesinden yapabiliyorsun başvuruyu bende yapacağım.
Sana bir şekilde ulaşıp para falan isteyenler oluyor bunlar ***********
Çekilişi kazanırsan eğer o zaman konsolosluğa falan para ödemen gerekiyor.
Bir sürü video mevcut nasıl başvuru yapılır diye inceleyebilirsin.
Eyvallah hocam. Teşekkürler. Takipteyim o zaman.