• 25-02-2021, 23:23:11
    #1
    Bir ajansla anlaştım %4 pay alıcak ve fatura keserken %15 vergi alınacak bunu anladım fakat onay aşamasında trendyol benden 7 8 sayflık bir sözleşme imzalamamı istedi istediğimiz zaman işi bırakabiliyor muyum veya her gün paylaşım yapmak zorunda mıyım ayrıca cezai işlem cart curt zımbırtıları var 500 tlyi ilk ay çıkarabileceğimi zannetmiyorum sizce bu iş için değer mi emeğim işi yapanlar yardımcı olursa sevinirim dostlar
  • 25-02-2021, 23:26:13
    #2
    Merhaba

    E Ticaret işiyle uğraşıyorum trendyol hepsi burada gibi yerlerde satış yapıyordum trendyol adına konuşuyorum istediğin zaman mağazanın kapatabilirsin sipariş geldiği, zaman 2 gün içerisinde ürünü kargolamış olman gerekiyor sözleşme sadece bilgilendirme sözleşmesidir ve eğer ki ürünü geciktirirsen her gün sana 20 TL cezai işlem uygular saygılar 😊
  • 25-02-2021, 23:30:37
    #3
    sosyaliletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    E Ticaret işiyle uğraşıyorum trendyol hepsi burada gibi yerlerde satış yapıyordum trendyol adına konuşuyorum istediğin zaman mağazanın kapatabilirsin sipariş geldiği, zaman 2 gün içerisinde ürünü kargolamış olman gerekiyor sözleşme sadece bilgilendirme sözleşmesidir ve eğer ki ürünü geciktirirsen her gün sana 20 TL cezai işlem uygular saygılar 😊
    hocam arkadaşın dediği satış yapmak değil, satıştan pay alma influencer gibi
  • 25-02-2021, 23:31:33
    #4
    rahmia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arkadaşın dediği satış yapmak değil, satıştan pay alma influencer gibi

    Herhangi bir kari yok bilgin olsun 😊 toptan satış yapıldığı sürece karli iş
  • 25-02-2021, 23:31:50
    #5
    sosyaliletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    E Ticaret işiyle uğraşıyorum trendyol hepsi burada gibi yerlerde satış yapıyordum trendyol adına konuşuyorum istediğin zaman mağazanın kapatabilirsin sipariş geldiği, zaman 2 gün içerisinde ürünü kargolamış olman gerekiyor sözleşme sadece bilgilendirme sözleşmesidir ve eğer ki ürünü geciktirirsen her gün sana 20 TL cezai işlem uygular saygılar 😊
    rahmia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arkadaşın dediği satış yapmak değil, satıştan pay alma influencer gibi
    Aynen hocam ınfluencer
  • 25-02-2021, 23:38:43
    #6
    Hangi ajansla anlaştınız acaba bilgilendirme şansınız var mı bende uzun zamandır ajans arıyorum fakat çoğunun şartları ağır
  • 25-02-2021, 23:46:58
    #7
    Affiliate yerine hedef kitlenize uygun ürünler bulup onları satmayı deneyebilirsiniz, bence daha karlı olur
  • 25-02-2021, 23:48:15
    #8
    PubMed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ajansla anlaştınız acaba bilgilendirme şansınız var mı bende uzun zamandır ajans arıyorum fakat çoğunun şartları ağır
    Trendyola mail atın hocam yönlendiriyorlar
  • 26-02-2021, 00:27:09
    #9
    Merhaba herhangi bir cezai işlemi olduğunu sanmıyorum. Linkleri istediğiniz zaman istediğiniz gün istediğiniz hesapta paylalaşabilirsiniz. Kendime güvendiğimden ötürü ajansa %4 pay vermektense kendi şahıs şirketimi kuruyorum genç girişimci olarak devlete %15 gelir vergiside vermiyorum. Muhasebem ile detayları konuşmuştum.