Bir ajansla anlaştım %4 pay alıcak ve fatura keserken %15 vergi alınacak bunu anladım fakat onay aşamasında trendyol benden 7 8 sayflık bir sözleşme imzalamamı istedi istediğimiz zaman işi bırakabiliyor muyum veya her gün paylaşım yapmak zorunda mıyım ayrıca cezai işlem cart curt zımbırtıları var 500 tlyi ilk ay çıkarabileceğimi zannetmiyorum sizce bu iş için değer mi emeğim işi yapanlar yardımcı olursa sevinirim dostlar