• 23-02-2021, 23:28:00
    #10
    PixelDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direk dizüstünün klavyesine 2 kere soda 1 kere meyve suyu döktüm kısaca benden az çekmedi
    Ben dizüstü olduğu için aynı yöntemleri yapıp 2-3 saat yan yatırdım sonra az biraz düzeldi gece koydum aynı şekilde sabah kalktığımda sadece f4 çalışmıyordu öyle duruyor yani çoğu düzeliyor.
    Panik yapma masaya vs. altına peçete koyup ters çevir sabaha kadar kalsın sabah tekrar bak.
    sağol hocam deneyeyim panik yapmadın ama canım çok sıkıldı moralim bozuldu
  • 23-02-2021, 23:37:52
    #11
    Mekanik klavye ise switchleri değiştirebilirsiniz.
  • 23-02-2021, 23:51:38
    #12
    Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mekanik klavye ise switchleri değiştirebilirsiniz.
    denerim hocam şimdi klavyeyi dik şekilde ayarladım öyle dursun 1 saat
  • 23-02-2021, 23:53:15
    #13
    Çay şekerliyse bir işe yaramayacaktır hocam. Şeker yapışıp kalmıştır. Umarım düzelir.
  • 23-02-2021, 23:59:23
    #14
    aynı durum benşm başıma gelmişti 2006 2007 yılında. apple imac almıştım.klavyeye çay yada kola döktüm.aynı durumlar benimde başıma geldi düzelmedi. ikinci klavyeyi aldım onada döktüm ama onuda kullandım uzun süre.

    böyle durumlarda kurtulması zor.birde şaç kurutma makinesi değil.elektirikli süpürge hortumu ile vakumla çekeceksiniz.saç kurutma makinesi sanılanın aksine zarar veriyor.sıvıyı kurutup yapıştırıyor klavyeye
  • 24-02-2021, 00:18:20
    #15
    sweetMonsters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 saat önce yaptım tüm tuşları çıkardım saç kurutma ile kuruttum biraz bekledim geri taktım.Sabaha kadar bekleyeyim bari teşekkürler
    benimde laptopun klavyesinde benzer şey olmuştu uğraştım ettim olmadı, o panikle yeni klavye siparişi verdim
    ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi çalışıyordu bence de beklemek en iyisi
    ama benimki sildikten sonra olmuştu diye hatırlıyorum. gene sizinki gibi basmadığım tuşa basmışım gibi tepki veriyordu
  • 24-02-2021, 10:57:51
    #16
    bekledim çalıştı ama klavyenin RGB özelliği yok sade klavye oldu bunu nasıl yaparız acaba

    Edit:Neyse programı en üst sürüme güncelledim düzeldi herkese teşekkürler.