• 23-02-2021, 23:15:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi klavyeme şekerli bardağın dibinde kalan 3-4 damla çay döküldü hemen usb den çıkartıp tuşları söktüm sildim saç kurutma ile temizledim 30 dk bekledim.Klavyeyi takınca kendi kendine tuşlara basıyor,a harfine bastığımda @ E harfine basınca değişik bir e harfi çıkıyor kendi kendine boşluk tuşuna basıyor başlat’a falan basıyor.Klavyeyi 2017 yılında almıştım çok memnundum moralim acayip bozuk.Evde başka klavye yok teamvier ile pc ye bağlanıp onun klavyesi ile yazıyorum yazım yanlışları için kusura bakmayın.Tavsiyenize ihtiyacım var
    Corsair Gaming K70 LUX RGB Mechanical Keyboard, Backlit RGB LED, Cherry MX RGB Brown
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      Göremediğiniz noktada ıslaklık var ki şase yapıp devre yanlış algılıyor bir tamirciye götürüp komple söktürüp devre spreyi ile temizlettirin
  • 23-02-2021, 23:17:50
    #2
    Çaresi yenisini almak hocam, 2 defa başıma geldi. Parasından çok el alışkanlığı can sıkar.

    Edit: fiyatına şimdi baktım, fiyatta baya can sıkar 🤣
  • 23-02-2021, 23:18:00
    #3
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Göremediğiniz noktada ıslaklık var ki şase yapıp devre yanlış algılıyor bir tamirciye götürüp komple söktürüp devre spreyi ile temizlettirin
  • 23-02-2021, 23:18:14
    #4
    pirince yatırsanız belki düzelir be hocam, bir umut
  • 23-02-2021, 23:19:07
    #5
    Klavyeyi temizledin fakat içinde nem kalmış gibi komple söküp iyice kurutmayı dene
  • 23-02-2021, 23:23:25
    #6
    VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çaresi yenisini almak hocam, 2 defa başıma geldi. Parasından çok el alışkanlığı can sıkar.

    Edit: fiyatına şimdi baktım, fiyatta baya can sıkar 🤣
    sıktı zaten hocam gece gece moral falan kalmadı

    etedavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göremediğiniz noktada ıslaklık var ki şase yapıp devre yanlış algılıyor bir tamirciye götürüp komple söktürüp devre spreyi ile temizlettirin
    sağol hocam tarın bilgisayarcıya bi göstereyim

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pirince yatırsanız belki düzelir be hocam, bir umut
    deneyeyim hocam sağol
  • 23-02-2021, 23:25:01
    #7
    Bizim bir laptop var sürekli ğ basıyor , 1 aydır kullanmıyoruz. Bugün dedim eğer çocuklar birşey döktüyse şimdiye kurumuştur, açtım baktım aynı şekil, klavyenin kablosunu söktüm taktım yine aynı, tuşu söktüm temas eden yeri kaldırdım banamısın demedi aynı dvm. No name bir marka acaba çaresi varmıdır veya windowsu yeniden yüklesem gidermi ?
  • 23-02-2021, 23:25:23
    #8
    Hocam direk dizüstünün klavyesine 2 kere soda 1 kere meyve suyu döktüm kısaca benden az çekmedi
    Ben dizüstü olduğu için aynı yöntemleri yapıp 2-3 saat yan yatırdım sonra az biraz düzeldi gece koydum aynı şekilde sabah kalktığımda sadece f4 çalışmıyordu öyle duruyor yani çoğu düzeliyor.
    Panik yapma masaya vs. altına peçete koyup ters çevir sabaha kadar kalsın sabah tekrar bak.
  • 23-02-2021, 23:25:27
    #9
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klavyeyi temizledin fakat içinde nem kalmış gibi komple söküp iyice kurutmayı dene
    1 saat önce yaptım tüm tuşları çıkardım saç kurutma ile kuruttum biraz bekledim geri taktım.Sabaha kadar bekleyeyim bari teşekkürler