Bizim bir laptop var sürekli ğ basıyor , 1 aydır kullanmıyoruz. Bugün dedim eğer çocuklar birşey döktüyse şimdiye kurumuştur, açtım baktım aynı şekil, klavyenin kablosunu söktüm taktım yine aynı, tuşu söktüm temas eden yeri kaldırdım banamısın demedi aynı dvm. No name bir marka acaba çaresi varmıdır veya windowsu yeniden yüklesem gidermi ?