PixelDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam direk dizüstünün klavyesine 2 kere soda 1 kere meyve suyu döktüm kısaca benden az çekmedi
Ben dizüstü olduğu için aynı yöntemleri yapıp 2-3 saat yan yatırdım sonra az biraz düzeldi gece koydum aynı şekilde sabah kalktığımda sadece f4 çalışmıyordu öyle duruyor yani çoğu düzeliyor.
Panik yapma masaya vs. altına peçete koyup ters çevir sabaha kadar kalsın sabah tekrar bak.
sağol hocam deneyeyim panik yapmadın ama canım çok sıkıldı moralim bozuldu