• 23-02-2021, 01:26:31
    #1
    Şimdi Adsense Veya Başka Yerden Vergi Alıyorlar bizden diyelim ki güzel kazandım vergimi ödüyorum peki ben artık kazanmasam benden halen vergi alacaklarmı diyelimki batım bunu karşılaycaklarmı ben kazanıyorken almasını biliyorlar ama ben batınca yardım edeceklermi bu konuda
  • 23-02-2021, 01:27:24
    #2
    niye etsinler.
    kazanmadıgınız paranın vergisini ödemiyorsunuz zaten
    • oguzkeles58
    oguzkeles58 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-02-2021, 01:28:32
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye etsinler.
    kazanmadıgınız paranın vergisini ödemiyorsunuz zaten
    daha önce vergi ödemediğim için bu konuları bilmiyorum hocam
  • 23-02-2021, 01:28:50
    #4
    Sizin mantığınıza göre vergisini ödeyen kimse batmaz.

    Vergi dünyanın her yerinde devlete tek taraflı ödenen bir haraçtır.
  • 23-02-2021, 01:29:22
    #5
    Battıysanız eğer bir tekmede devlet vurur, fazlası olmaz hocam.
  • 23-02-2021, 01:29:22
    #6
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce vergi ödemediğim için bu konuları bilmiyorum hocam
    hesabına giren paradan sorumlusun girmeyen paranın vergisini ödemezsin.

    ama muhasebecine her ay para vermek zorundasın
  • 23-02-2021, 01:29:44
    #7
    Kiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin mantığınıza göre vergisini ödeyen kimse batmaz.

    Vergi dünyanın her yerinde devlete tek taraflı ödenen bir haraçtır.
    diyelimki batım bunun güvencesi varmı ne bilim bir miktar yardım falan
  • 23-02-2021, 01:30:34
    #8
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diyelimki batım bunun güvencesi varmı ne bilim bir miktar yardım falan
    Batana güle güle var maalesef.
  • 23-02-2021, 01:30:47
    #9
    Instamatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Battıysanız eğer bir tekmede devlet vurur, fazlası olmaz hocam.
    bencede niye batın tekmesi