Kiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin mantığınıza göre vergisini ödeyen kimse batmaz.

Vergi dünyanın her yerinde devlete tek taraflı ödenen bir haraçtır.
diyelimki batım bunun güvencesi varmı ne bilim bir miktar yardım falan