• 21-02-2021, 02:33:48
    #1
    Arkadaşlar bende r10 da sahip oldugum bir edu mail adresim var ben bu mail ile adobe cc öğrenci üyeliği satın alabilirmiyim acaba her hangi bir sorun çıkar mı
  • 21-02-2021, 02:49:38
    #2
    ben anadolu üniversitesinin bana verdiği mail ile üye oldum
  • 21-02-2021, 02:51:20
    #3
    peki satın alırken okul ismi filan istiyor mu acaba sadece bir mail yetiyor mu
  • 21-02-2021, 02:51:28
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    muratpaftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bende r10 da sahip oldugum bir edu mail adresim var ben bu mail ile adobe cc öğrenci üyeliği satın alabilirmiyim acaba her hangi bir sorun çıkar mı
    Sorun olmaz ama maşallahı var.. Aylık 125 TL..