muratpaftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bende r10 da sahip oldugum bir edu mail adresim var ben bu mail ile adobe cc öğrenci üyeliği satın alabilirmiyim acaba her hangi bir sorun çıkar mı
Sorun olmaz ama maşallahı var.. Aylık 125 TL..