• 20-02-2021, 21:47:51
    #1
    Selamlar.
    2019 da pc toplamıştım
    R5 1600 İŞLEMCİ
    ASROCK RX 580 8 GB EKRAN KARTI
    ADATA 480 GB SSD
    8 GB 3000 MHZ RAM
    ASROCK B450M ANAKART
    500W 80+ PSU

    şu an satmak istesem ortalama ne kadar eder dostlar? teşekkürler.
  • 20-02-2021, 21:57:54
    #2
    yaklaşık 2 senedir kullandığınızı düşünürsek. fikrimce max 4500-5000₺ eder diye düşünüyorum. Belki fazla yazmış olabilirim işlemci 700₺ ekran kartı yaklaşık 2500-3000₺ (Şuan ki abartılı fiyata göre 2 sene kullanılmış ekran kartı bu kadar eder) eder geri kalanlarda 1000-1300₺ arası diye düşünüyorum.
  • 20-02-2021, 22:01:10
    #3
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaşık 2 senedir kullandığınızı düşünürsek. fikrimce max 4500-5000₺ eder diye düşünüyorum. Belki fazla yazmış olabilirim işlemci 700₺ ekran kartı yaklaşık 2500-3000₺ (Şuan ki abartılı fiyata göre 2 sene kullanılmış ekran kartı bu kadar eder) eder geri kalanlarda 1000-1300₺ arası diye düşünüyorum.
    dogrudur hocam, anlamadıgım sey 1600 1700 tl lik ekran kartları nasıl 3000 5000 oldu hayretler içerisindeyim. gereksiz uçuk fiyatlar maalesef.
  • 20-02-2021, 22:03:18
    #4
    ibrahimkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dogrudur hocam, anlamadıgım sey 1600 1700 tl lik ekran kartları nasıl 3000 5000 oldu hayretler içerisindeyim. gereksiz uçuk fiyatlar maalesef.
    Sebebi btc/eth mining olayları hocam . O kullandığınız ekran kartı günlük 3-4$ arası getiri sağlıyor. Herkes mining işine girince ekran kartı fiyatları da uçtu maalesef. bende haziran 2020 de 1600₺ ye sapphire rx 580 almıştım.
  • 20-02-2021, 22:04:43
    #5
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebebi btc/eth mining olayları hocam . O kullandığınız ekran kartı günlük 3-4$ arası getiri sağlıyor. Herkes mining işine girince ekran kartı fiyatları da uçtu maalesef. bende haziran 2020 de 1600₺ ye sapphire rx 580 almıştım.
    3-4 dolar için ne kadar açık kalması lazım hocam?
  • 20-02-2021, 22:05:13
    #6
    Ekran karti temizse 2000 tl teklifim.
  • 20-02-2021, 22:06:20
    #7
    ibrahimkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 dolar için ne kadar açık kalması lazım hocam?
    24 saat açık kalması gerek. Ve kazma hızı da en az 30 mh/s olması lazım
  • 20-02-2021, 22:07:42
    #8
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran karti temizse 2000 tl teklifim.
    şu anlık satışta değil sayın hocam teklifiniz için sagolun
  • 20-02-2021, 22:08:22
    #9
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 saat açık kalması gerek. Ve kazma hızı da en az 30 mh/s olması lazım
    1 taneyle bu işe girişmek zarar ettirir belliki