dogrudur hocam, anlamadıgım sey 1600 1700 tl lik ekran kartları nasıl 3000 5000 oldu hayretler içerisindeyim. gereksiz uçuk fiyatlar maalesef.
Sebebi btc/eth mining olayları hocam

. O kullandığınız ekran kartı günlük 3-4$ arası getiri sağlıyor. Herkes mining işine girince ekran kartı fiyatları da uçtu maalesef. bende haziran 2020 de 1600₺ ye sapphire rx 580 almıştım.