• 20-02-2021, 01:28:47
    #1
    Şuanda kullanmakta olduğum opera tarayıcı kullanan varmı güvenilir bir tarayıcımi bilgisi olan varmı acaba
  • 20-02-2021, 01:29:52
    #2
    Valla ben ne yaptıysam chrome dan vazgeçemiyorum
  • 20-02-2021, 01:33:49
    #3
    En iyisi Vivaldi
  • 20-02-2021, 01:37:54
    #4
    Chrome forever
  • 20-02-2021, 01:37:55
    #5
    we1
    #Digital Marketing | we1
    Mobilde ve diğer tüm bilgisayarkarda opera kullanırım
  • 20-02-2021, 01:40:09
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Normalde Opera kullanıyorum. Şuan da Opera'dan yazıyorum. Ama bi Yandex browser etmiyor. Kenarda bulunan Whatsapp instagram gibi çok kullanışlı olan çubuğu özleyeceğim ama. Çok hantal gelmeye başladı Yandex' e geçtim. Tek sevdiğim özelliği olan reklam engelleme fonksiyonu da artık Youtube'de sıkıntı yapmaya başladı. Tüm şifrelerimi vs. alıp Opera'dan kurtulacağım. Yandex tavsiyemdir. Güvenilirlik konusuna gelirsek Tor kullanın en güvenlisi o sanırım...
  • 20-02-2021, 02:23:25
    #7
    Chrome iyidir
  • 20-02-2021, 02:36:00
    #8
    Operadan vazgecemiyorum nedenss
  • 20-02-2021, 13:16:17
    #9
    toserJPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde Opera kullanıyorum. Şuan da Opera'dan yazıyorum. Ama bi Yandex browser etmiyor. Kenarda bulunan Whatsapp instagram gibi çok kullanışlı olan çubuğu özleyeceğim ama. Çok hantal gelmeye başladı Yandex' e geçtim. Tek sevdiğim özelliği olan reklam engelleme fonksiyonu da artık Youtube'de sıkıntı yapmaya başladı. Tüm şifrelerimi vs. alıp Opera'dan kurtulacağım. Yandex tavsiyemdir. Güvenilirlik konusuna gelirsek Tor kullanın en güvenlisi o sanırım...
    Bunuda birinden ilk defa duydum hocam😂