Normalde Opera kullanıyorum. Şuan da Opera'dan yazıyorum. Ama bi Yandex browser etmiyor. Kenarda bulunan Whatsapp instagram gibi çok kullanışlı olan çubuğu özleyeceğim ama. Çok hantal gelmeye başladı Yandex' e geçtim. Tek sevdiğim özelliği olan reklam engelleme fonksiyonu da artık Youtube'de sıkıntı yapmaya başladı. Tüm şifrelerimi vs. alıp Opera'dan kurtulacağım. Yandex tavsiyemdir. Güvenilirlik konusuna gelirsek Tor kullanın en güvenlisi o sanırım...