r10 mesajları nasıl export edebilirim
7
●111
- 19-02-2021, 23:07:17Üyeliği durdurulduyedekleme yok şuan bildiğim kadarıyla ama güzel bir öneri, mevcut pmleri txt olarak bilgisayara kaydedebilme, en azından ayda bir kez bunu yapabilme hakkına sahip olsak tüm mesajlaşmalarımız kayıt altında olur bir şey aradığımızda da txtlerden vs. kontrol ederiz. Ya da html döküm olarak bile alınabilir.Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2021, 23:26:42abi 10 yıllık üyesin, muhtemelen benden yaşça büyüksün.. valla yazık kafanaPhi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2021, 23:27:19AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNoventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleçok teşekkür ederim mecbut text dosyasına atıcam tek tekBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
