AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yedekleme özelliği malesef yok
Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yedekleme yok şuan bildiğim kadarıyla ama güzel bir öneri, mevcut pmleri txt olarak bilgisayara kaydedebilme, en azından ayda bir kez bunu yapabilme hakkına sahip olsak tüm mesajlaşmalarımız kayıt altında olur bir şey aradığımızda da txtlerden vs. kontrol ederiz. Ya da html döküm olarak bile alınabilir.
BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
print screen
Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, masaüstü veya mobil farketmeksizin tarayıcı seçeneklerinden sayfayı direkt indirirseniz hem yedeklemiş olursunuz hem de çevrimdışı erişme şansınız olur. İşte sizin için mobilden bir örnek:

çok teşekkür ederim mecbut text dosyasına atıcam tek tek