• 19-02-2021, 12:27:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar geçmiş kandilin kutlu olsun.

    Arkadaşlar dün akşam bizim evin balkonuna bir köpek geldi. Normalde sokak köpeklerine. kedilerine elimizden geldiği kadar yardım ederiz. Sonra köpekler yemeğini yer gider. Bu köpek gitmiyor. Daha önce mahalledeki hiç bir köpek de değil.(eminim zaten küçük bir yerde yaşıyorum) Ve köpek sürekli peşimizde .Normal sokak köpeği değil büyük ihtimal ev köpeği (sahibi bırakmış olabilir,sahibinden kaçmış olabilir) insandan kesinlikle korkmuyor ve sadece benim ,annemin. babamın peşinden geliyor.

    Ne yapmak lazım. ?
  • 19-02-2021, 12:29:45
    #2
    Köpeğin insanlardan korkmaması kötü bir şey.
    Omurgasızın teki bahçeme girdi diye öldürebilir.
    Eğer imkanınız var ise besleyin.
    Ben bunda bir hayırın olduğunu düşünüyorum
    • Sefer
    Sefer bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-02-2021, 12:30:02
    #3
    Ne için ne yapmak lazım? Anlamadım. Yani gitmez eğer sahipli ise.

    Kapınızda yatar olmadı
  • 19-02-2021, 12:32:49
    #4
    size güvenmiş kendisini orada rahat hissediyor belli ki.
    sahipli diye düşünüyorsanız çip var mı kontrol edin veterinerler sahibini çip üzerinden bulur.

    çip yoksa aşısını yap karnesini çıkar dolaşsın sizinle

    allah razı olsun şimdiden.
  • 19-02-2021, 12:35:56
    #5
    yeni köpeğiniz hayırlı olsun şimdiden
  • 19-02-2021, 12:36:26
    #6
    ne güzel işte sahiplenin
  • 19-02-2021, 12:38:55
    #7
    bu zamana kadar hiç böyle bir şey olmadı.Özellikle kandil gecesi gelmesinde bir hayır vardır diye düşünüyorum.Elimizden geldiği kadar bakarız umarım sahibi çıkarda veririz.(inşallah sahibi sokağa atmamıştır.)
  • 19-02-2021, 12:48:10
    #8
    Sevin hocam sevin..