Merhaba arkadaşlar geçmiş kandilin kutlu olsun.
Arkadaşlar dün akşam bizim evin balkonuna bir köpek geldi. Normalde sokak köpeklerine. kedilerine elimizden geldiği kadar yardım ederiz. Sonra köpekler yemeğini yer gider. Bu köpek gitmiyor. Daha önce mahalledeki hiç bir köpek de değil.(eminim zaten küçük bir yerde yaşıyorum) Ve köpek sürekli peşimizde .Normal sokak köpeği değil büyük ihtimal ev köpeği (sahibi bırakmış olabilir,sahibinden kaçmış olabilir) insandan kesinlikle korkmuyor ve sadece benim ,annemin. babamın peşinden geliyor.
Ne yapmak lazım. ?
Benim ne yapmam gerek ?
7
●125
- 19-02-2021, 12:32:49size güvenmiş kendisini orada rahat hissediyor belli ki.
sahipli diye düşünüyorsanız çip var mı kontrol edin veterinerler sahibini çip üzerinden bulur.
çip yoksa aşısını yap karnesini çıkar dolaşsın sizinle
allah razı olsun şimdiden.