bu zamana kadar hiç böyle bir şey olmadı.Özellikle kandil gecesi gelmesinde bir hayır vardır diye düşünüyorum.Elimizden geldiği kadar bakarız umarım sahibi çıkarda veririz.(inşallah sahibi sokağa atmamıştır.)