Neden banım var?
8
●238
- 18-02-2021, 17:53:27Banlarıma geldiğimde Forum içerisinde davranışlarınıza ve konuşmalarınıza dikkat edin diye banım var ancak hesabım çalındığı için çalan kişi öyle yazmış bugün geri aldım hesabı ban kalkma imkanı varmı r10 a mail attım ama dönüş gelmedi
- 18-02-2021, 17:54:22Bildiğim kadarıyla hesabınızın güvenliğinden siz sorumlu olduğunuz için başkası yapmış olsa da cezalar kalkmıyor.
- 18-02-2021, 17:55:04anladım benim direk mailim çalınmıştı mailimi geri aldım 2 aşamalı doğrulamayı vs. de kurtardım maile bağlıydı hepsi kalkamaz mı hiçbir şekildesosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2021, 18:00:33en sonki ban çalındığı zaman atıldıvoLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2021, 18:01:16maile bağlanan 2 faktör uygulaması ile koydum faktörü mail çalındı 2 faktör vs de gittiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2021, 18:10:18hocam sadece 1 gün çalındı hesap o sırada ticaret yapılmadı zaten dün gece aldım hesabı dün sabah çalınmıştı dün gece 2 de aldımLinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
