• 18-02-2021, 17:53:27
    #1
    Banlarıma geldiğimde Forum içerisinde davranışlarınıza ve konuşmalarınıza dikkat edin diye banım var ancak hesabım çalındığı için çalan kişi öyle yazmış bugün geri aldım hesabı ban kalkma imkanı varmı r10 a mail attım ama dönüş gelmedi
  • 18-02-2021, 17:54:22
    #2
    Bildiğim kadarıyla hesabınızın güvenliğinden siz sorumlu olduğunuz için başkası yapmış olsa da cezalar kalkmıyor.
  • 18-02-2021, 17:55:04
    #3
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla hesabınızın güvenliğinden siz sorumlu olduğunuz için başkası yapmış olsa da cezalar kalkmıyor.
    anladım benim direk mailim çalınmıştı mailimi geri aldım 2 aşamalı doğrulamayı vs. de kurtardım maile bağlıydı hepsi kalkamaz mı hiçbir şekilde
  • 18-02-2021, 17:59:59
    #4
    3 kere üslüptan ban yemişsiniz.

    17/02/2021
    20/11/2020
    30/10/2020

    Hesabınız 3,5 aydır sizde değil miydi?
  • 18-02-2021, 18:00:14
    #5
    2 faktör varken hesap mı çaldırdınız :d
  • 18-02-2021, 18:00:33
    #6
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kere üslüptan ban yemişsiniz.

    17/02/2021
    20/11/2020
    30/10/2020

    Hesabınız 3,5 aydır sizde değil miydi?
    en sonki ban çalındığı zaman atıldı
  • 18-02-2021, 18:01:16
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 faktör varken hesap mı çaldırdınız :d
    maile bağlanan 2 faktör uygulaması ile koydum faktörü mail çalındı 2 faktör vs de gitti
  • 18-02-2021, 18:02:34
    #8
    iyisite.NET
    Peki bu yaptığını ticaretler aslında sizin tarafınızdan değil, başkaları tarafından mı yapıldı ?
  • 18-02-2021, 18:10:18
    #9
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu yaptığını ticaretler aslında sizin tarafınızdan değil, başkaları tarafından mı yapıldı ?
    hocam sadece 1 gün çalındı hesap o sırada ticaret yapılmadı zaten dün gece aldım hesabı dün sabah çalınmıştı dün gece 2 de aldım