Banlarıma geldiğimde Forum içerisinde davranışlarınıza ve konuşmalarınıza dikkat edin diye banım var ancak hesabım çalındığı için çalan kişi öyle yazmış bugün geri aldım hesabı ban kalkma imkanı varmı r10 a mail attım ama dönüş gelmedi