Konu
Neden banım var?
18-02-2021, 17:53:27
#1
turgutsahin
Banlarıma geldiğimde
Forum içerisinde davranışlarınıza ve konuşmalarınıza dikkat edin
diye banım var ancak hesabım çalındığı için çalan kişi öyle yazmış bugün geri aldım hesabı ban kalkma imkanı varmı r10 a mail attım ama dönüş gelmedi