• 18-02-2021, 11:52:54
    #1
    Merhabalar arkadaşlar animasyonlu konu tasarımı yaptım sizce nasıl olmuş ?
    https://www.r10.net/sosyal-backlink-...si-9889-a.html
  • 18-02-2021, 11:53:49
    #2
    ben çok beğendim hocam az bile kalmış animasyon sayısı
  • 18-02-2021, 11:54:05
    #3
    mrsypk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar animasyonlu konu tasarımı yaptım sizce nasıl olmuş ?
    https://www.r10.net/sosyal-backlink-...si-9889-a.html
    güzel olmuş hocam elinize sağlık
  • 18-02-2021, 11:54:37
    #4
    uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben çok beğendim hocam az bile kalmış animasyon sayısı
    Fazla yapsa bence boyutu fazla olur yüklenmez
  • 18-02-2021, 11:55:22
    #5
    hocam güzel ama en alt kısmını beğenmedim ödeme yöntemleri ksımını beğenmedim sadece oraya çalıştığınız banka logoları felan olabilir.
  • 18-02-2021, 12:00:25
    #6
    uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben çok beğendim hocam az bile kalmış animasyon sayısı
    Hocam daha fazla animasyon ekleyinci dosya boyutu fazla geliyordu 2mb sınırımız var o yüzden daha fazla yapamadım
  • 18-02-2021, 12:00:37
    #7
    benim 8mbit roketi kaldırana kadar baya uğraştı ama güzel
  • 18-02-2021, 12:00:57
    #8
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam güzel ama en alt kısmını beğenmedim ödeme yöntemleri ksımını beğenmedim sadece oraya çalıştığınız banka logoları felan olabilir.
    Aynen hocam orası benim de içime sinmedi ama vakit kalmamıştı acil girmemiz gerekiyordu bu akşam el atıyorum o kısma
  • 18-02-2021, 12:02:32
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel olmuş ben de yapmayı düşünüyorum