Merhabalar arkadaşlar animasyonlu konu tasarımı yaptım sizce nasıl olmuş ?
https://www.r10.net/sosyal-backlink-...si-9889-a.html
Animasyonlu Konu Tasarımı
11
●135
- 18-02-2021, 11:54:05güzel olmuş hocam elinize sağlıkmrsypk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2021, 11:54:37Fazla yapsa bence boyutu fazla olur yüklenmezuof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2021, 12:00:25Hocam daha fazla animasyon ekleyinci dosya boyutu fazla geliyordu 2mb sınırımız var o yüzden daha fazla yapamadımuof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2021, 12:00:57Aynen hocam orası benim de içime sinmedi ama vakit kalmamıştı acil girmemiz gerekiyordu bu akşam el atıyorum o kısmasilver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel