silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam güzel ama en alt kısmını beğenmedim ödeme yöntemleri ksımını beğenmedim sadece oraya çalıştığınız banka logoları felan olabilir.
Aynen hocam orası benim de içime sinmedi ama vakit kalmamıştı acil girmemiz gerekiyordu bu akşam el atıyorum o kısma