3 gündür otomatik eşitleme diye bir şey yapılmaya çalışıyor bu nedir? Ve işlemden sonra kendi ip adresimden oturum açılmış gözüküyor ben 2 saat önce oturum açmadım yeni giriş sağladım yardımcı olacak var mı? Kim girmiş ya da girmeye çalışıyor ya da başka bişey mi çok sağolun şimdiden
