çok anlamıyorum, ama bu şekilde olabilir..
hesabını "mail" adresin bir yere kurdunmu? outlok veya posta yönetim programına. telefonuna da kayıt etmiş olabilirsin.
imap ile posta kurulmuş bir yere. unutmuş olabilirsin. veya telefonunda ise başka bir uygulama oturum açmaya çalışıyor.
şifreni değiştir. bütün cihazlardan çıkış yap seçeneğini tıkla.