• 14-02-2021, 18:51:36
    #1
    merhaba bi yakınımdan geldi bu tablet ama bozuk bir şekilde geldi açmaya çalıştım fotoğraftaki gibi ünlem işareti içinde bitik batarya hatası verdi gittim tanıdığım teknik servise bunun bataryası veya pilleri bitmiş 200 tl masrafı var dedi hadi canım dedim gittim baktım bataryasına 30 tl bişey çıktı ancak burda sorunun ne olduğunu bilmiyorum tablet-telefon hakkında teknik servis bilgisi olan kişiler yardım edebilir mi ?
  • 14-02-2021, 19:00:43
    #2
    Batarya bitmiş olabilir. Değiştirmesi kolay. Lehim makinene varsa artı eksi kutuplarına dikkat ederek lehimleyebilirsin. Ayrıca ikinci bir sorunda şarj soketinde olabilir. Genellikle Vestel General Mobile gibi tabletlerde şarj soketi arızası oluyor. Şarj soketi arızalı olduğu için benzer pil ikonu olan uyarı çıkabiliyor.
  • 14-02-2021, 19:02:20
    #3
    tlgsari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batarya bitmiş olabilir. Değiştirmesi kolay. Lehim makinene varsa artı eksi kutuplarına dikkat ederek lehimleyebilirsin. Ayrıca ikinci bir sorunda şarj soketinde olabilir. Genellikle Vestel General Mobile gibi tabletlerde şarj soketi arızası oluyor. Şarj soketi arızalı olduğu için benzer pil ikonu olan uyarı çıkabiliyor.
    lehim makinem yok maalesef ama tanıdığımdan kazıkta yemek istemiyorum internetten bataryasını buldum başka bir teknik servise götürüp sorun nedir bu bataryayı alsam olur mu diye soracağım
  • 14-02-2021, 19:04:42
    #4
    Tanıdık birini bulursanır herhangi bir batarya ile deneme yapabilir. 3.7V olacak şekilde (Mah farketmez). Batarya takıldıktan sonra şarj alıyormu diye kontrol edersiniz. Şarj alımında sorun varsa şarj soketide değişmesi gerekir. O biraz hassas bir iştir. Ayrıca 200tl çok fazla