merhaba bi yakınımdan geldi bu tablet ama bozuk bir şekilde geldi açmaya çalıştım fotoğraftaki gibi ünlem işareti içinde bitik batarya hatası verdi gittim tanıdığım teknik servise bunun bataryası veya pilleri bitmiş 200 tl masrafı var dedi hadi canım dedim gittim baktım bataryasına 30 tl bişey çıktı ancak burda sorunun ne olduğunu bilmiyorum tablet-telefon hakkında teknik servis bilgisi olan kişiler yardım edebilir mi ?