Merhaba
Şu anda 25 yaşındayım, bu sene tecilim doluyor. Bedelli yapmak istiyorum fakat bedelli için minimum 27 yaşında olmak gerekiyormuş. Nasıl yapacağım şimdi bedelli yapamaz mıyım? Parasını ödesem o zamana kadar tecilli sayılamaz mıyım?
Bedelli askerlik hakkında sorum var
12
●169
- 14-02-2021, 08:34:41
- 14-02-2021, 08:41:25Min 22 diye biliyorumpremiumdizayn bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 14-02-2021, 08:43:57Tam gidip konuşmadım da 27 diye biliyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 08:48:2196'lı arkadaşlarım geçen aralıkta başvuru yaptılar 2021 için yerleri belli oldu hocam.kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 09:37:14Bunu nereren duydunuz öğrendiniz bilmiyorum fakat oyle bir durum yok. Bedelli askerlik yapmak için 20 yasini doldurmuş olmak yeterli. Bende 26 yaşındayım Kasım 2020 döneminde yaptım. Varsa merak ettiğiniz konular yardımcı olmaya çalışırım.