• 14-02-2021, 08:34:41
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhaba
    Şu anda 25 yaşındayım, bu sene tecilim doluyor. Bedelli yapmak istiyorum fakat bedelli için minimum 27 yaşında olmak gerekiyormuş. Nasıl yapacağım şimdi bedelli yapamaz mıyım? Parasını ödesem o zamana kadar tecilli sayılamaz mıyım?
  • 14-02-2021, 08:41:25
    #2
    Min 22 diye biliyorum
    • premiumdizayn
    premiumdizayn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-02-2021, 08:41:48
    #3
    o zamana kadar açıktan oku hocam gene tecil ettirmiş olursun
  • 14-02-2021, 08:43:29
    #4
    Kurumsal Üye
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zamana kadar açıktan oku hocam gene tecil ettirmiş olursun
    O hakkım bitti hocam
  • 14-02-2021, 08:43:57
    #5
    Kurumsal Üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Min 22 diye biliyorum
    Tam gidip konuşmadım da 27 diye biliyorum
  • 14-02-2021, 08:45:08
    #6
    Ben de 27 değil diye biliyorum, 22 veya 24 falan olması lazım.
  • 14-02-2021, 08:48:21
    #7
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Şu anda 25 yaşındayım, bu sene tecilim doluyor. Bedelli yapmak istiyorum fakat bedelli için minimum 27 yaşında olmak gerekiyormuş. Nasıl yapacağım şimdi bedelli yapamaz mıyım? Parasını ödesem o zamana kadar tecilli sayılamaz mıyım?
    96'lı arkadaşlarım geçen aralıkta başvuru yaptılar 2021 için yerleri belli oldu hocam.
  • 14-02-2021, 09:37:14
    #8
    Bunu nereren duydunuz öğrendiniz bilmiyorum fakat oyle bir durum yok. Bedelli askerlik yapmak için 20 yasini doldurmuş olmak yeterli. Bende 26 yaşındayım Kasım 2020 döneminde yaptım. Varsa merak ettiğiniz konular yardımcı olmaya çalışırım.
  • 14-02-2021, 09:55:25
    #9
    Kurumsal Üye
    interferon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    96'lı arkadaşlarım geçen aralıkta başvuru yaptılar 2021 için yerleri belli oldu hocam.
    Bedelli mi